這裡是一個手寫我心的地方,亦是記敘自己生活的小天地。
pizza hut? 聽人講話水準差咗~我都好耐冇去食過~就算叫外賣, 都係幫襯其他咋~!
本來我都會叫佢地嘅外賣, 但因為家附近的那間關門大吉, so已經少食.... 嗰日咁啱又想食先去食, 但點知事隔咁耐, 佢d食物不但沒改善, 仲越黎越強差人意!! ><"
哼,一d都唔抵呀﹗
對..... 真係不值依個價錢!!
我都覺得佢D野越嚟越貴, 所以無食好耐, 轉左食PHD
我未食過PHD吖....
我上次食二百幾文食唔晒囉,最重要是冇叫新野!
如唔叫新野, 叫返D「傳統套餐」, 其實還勉強接受到其品質呢!!
唔知呢,我還是覺得好好食,可能少去食!
ic..... 不過我們其實都好少食!!
二百六十六元??不是嗎?令人太失望了﹗
真架!! ( 計埋加一服務費! ) 唉......... 真係食返個傳統套餐可能仲化算呢!!!
P記家下越來越貴啦...我超少食了...價錢貴得來食物唔係話好得...
嗯~ 唔止貴, d食物仲差晒了~ 不過我們都不是成日食, 我諗一年可能會有一兩次吧!!
pizza hut? 聽人講話水準差咗~我都好耐冇去食過~就算叫外賣, 都係幫襯其他咋~!
回覆刪除本來我都會叫佢地嘅外賣, 但因為家附近的那間關門大吉, so已經少食.... 嗰日咁啱又想食先去食, 但點知事隔咁耐, 佢d食物不但沒改善, 仲越黎越強差人意!! ><"
刪除哼,一d都唔抵呀﹗
回覆刪除對..... 真係不值依個價錢!!
刪除我都覺得佢D野越嚟越貴, 所以無食好耐, 轉左食PHD
回覆刪除我未食過PHD吖....
刪除我上次食二百幾文食唔晒囉,最重要是冇叫新野!
回覆刪除如唔叫新野, 叫返D「傳統套餐」, 其實還勉強接受到其品質呢!!
刪除唔知呢,我還是覺得好好食,可能少去食!
刪除ic..... 不過我們其實都好少食!!
刪除二百六十六元??不是嗎?令人太失望了﹗
回覆刪除真架!! ( 計埋加一服務費! ) 唉......... 真係食返個傳統套餐可能仲化算呢!!!
刪除P記家下越來越貴啦...我超少食了...價錢貴得來食物唔係話好得...
回覆刪除嗯~ 唔止貴, d食物仲差晒了~ 不過我們都不是成日食, 我諗一年可能會有一兩次吧!!
刪除